zondag 27 maart 2016

Even tussendoor....


Hoi meiden,

Vandaag nog even tussen de demokaarten door, een kaartje vers gemaakt met mn nieuwe spulletjes , die ik gisteren bij Doe@ding heb gekocht :-)
Hiervoor heb ik gebruikt:
Allereerst voor de achtergrond, de superrr mooie nieuwe MD embossingmal Anja's Circle....hier heb ik Pion Design Papier gebruikt om te embossen, en ik ben met een volgend kaartje bezig, waarbij ik gewoon fluweelkarton heb gebruikt, maar wel de embossingfolder heb geinkt met distress inkt , alvorens het geheel door de machine te halen. Hierdoor ontstaat de zogenaamde Belleek techniek De hoger gelegen delen blijven ongekleurd en de dieper gelegen delen worden gekleurd .....mooiiii!!!! Hier heb ik de kleur Bundled Sage gebruikt) Kijk maar eens:


Dan nog de rest van de kaart.............
Ik vond de Craft Emotions Crate and Bottles ook zo geinig...ze zijn samen te gebruiken , zoals hier, ( ik heb de flessen uit vellum gestanst) maar je kunt natuurlijk ook de Marianne Design Tulpen , Krokussen , Narcissen en Blauwe druifjes in het kistje zetten...dat is ook leuk! Dus, die moest ik hebben haha. Verder de klimop....een nieuwe van Leane Creatief, de Ivy Swirl. Prachtige mal ook weer, erg leuk voor bij mn verzameling Ivy's :-).
Dan nog de bloemen, daar heb ik een beetje mee gemixt, dat zijn namelijk de Elisabeth Craft Cosmos en -Zinnia. Ik heb delen van beide door elkaar heen gebruikt voor deze bloemen. Maar ze zijn  allebei erruggg leuk! Voor de harten van de bloemen heb ik een malletje van de Craft Emotions Herbal Plants gebruikt. ik heb geen idee wat het voor kruid voor moet stellen hahaha, maar ikzelf vind 'm uitermate geschikt als bloemenhart :-).
Nou ik ga nog maar even lekker verder aan de freubel....allemaal nog een fijne dag verder!!

groetjes, 
Elly

De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.



1 opmerking:

  1. Heel gezellig kaartje en leuke ideetjes.
    Bedankt voor de uitleg.groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.