zondag 15 maart 2015

Speciaal voor Jelly en Ria :-)


Hoi meiden, 

Even een teken van leven voor diegenen die mijn kaartjes gemist hebben. Ik kreeg van de week 2 lieve mails van dames die zich afvroegen of het wel goed met me ging. Ik kan jullie gerust stellen hoor ! Ik had even weinig zin en inspiratie, maar ben nu volop bezig voor de Doe@ding Demodagen vr.27 en za.28 maart in Hotel Atlas, en die kaarten komen nadien natuurlijk pas op mijn blog. Maar om te laten zien dat ik nog leef, haha, wil ik vandaag toch even een kaartje hier plaatsen. Ik ben lekker bezig met oa.de super mooie Creative Expressions mallen.....prachtige mallen , die op zichzelf al een plaatje zijn om te zien en bijna geen opsmuk nodig hebben, dus ook een aanrader voor de beginnende kaartenmaaksters.
Ik ga weer verder met mijn kaartjes en wens jullie allemaal een hele fijne zondag!

liefs, 
Elly

5 opmerkingen:

  1. Nou Elly, ook ik wilde je van de week eens mailen waar je was maar gelukkig zien we weer een beauty van een kaart. Super hoor.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly
    Schitterend is je kaartje net als de vorige kaartjes.
    Heel veel plezier met het voorbereiden van je demokaarten.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje, Elly.
    Heel veel succes bij de voorbereiding voor de demo.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.