zaterdag 29 november 2014

.


Hoi meiden, 

De koopavond (nou ja, eigenlijk gewoon koopDAG hihi)  gisteren bij Doe@ding was weer superrrr gezellig EN hartstikke goed bezocht. Ik heb weinig gedaan (gelukkig had ik al genoeg gemaakte voorbeelden op tafel) maar vooral veeeeel gekletst met allerlei leuke, lieve, aardige klanten :-) . Bedankt dames, want het leuke contact met de klanten is voor ons
  demo-meiden altijd super motiverend.  Al met al, jammer dat het al weer achter de rug is, maar er komt vast nog wel een volgende keer :-) Enne....ik ging natuurlijk ook weer naar huis met een tas vol nieuwe hebbedingen hahaha, dus ik vermaak me wel weer :-)

**
Over naar mijn kaart van vandaag nu dan maar:
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de basis, in ivoor de Spellbinders Labels 40 
met daarop in kraft de Labels 40 Decorative Accents .
Bovenaan en aan de zijkanten heb ik de hoeken van de set Labels 39 Decorative Accents  achter de kaart vandaan laten komen. Verder heb ik de  Curled Ribbons van Memorybox gebruikt, de Vlinders van Joy!Crafts, de bloem  Flower 1 van Nellie Snellen (nr 1 en 2 zijn zulke leuke bloemetjes, met van die leuke bloemenhartjes, die je ook weer voor al je andere bloemenstansen kunt gebruiken) , en de tekst Beterschap, ook van Nellie.

groetjes,
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.