zaterdag 27 september 2014

en ook dag twee zit erop...jammerrrr

Hoi meiden, 

Ook dag twee van de demodagen van Doe@ding zit er weer op. Jammer, maar het was de afgelopen twee dagen in ieder geval weer hartststikke gezellig en heerlijk druk. Er kwamen weer veel "oude bekenden" langs en dat is altijd weer leuk!! Ik heb een droge mond van het kletsen, maar ach....dat is ook één van mijn hobby's dus ...geen ramp :-) en een extra bakkie koffie lost dat "probleem" ook weer snel op :-). Ik wil in ieder geval iedereen weer hartelijk bedanken voor de lieve complimentjes die ik kreeg op mijn kaarten en voor de gezellige gesprekjes!!!


Voor deze kaart heb ik weer de Spellbinders Holiday Snowflake Vieuw gebruikt, waaruit ik een venster heb gestanst met de Spellbinders Labels Eight.
Daarin hangen aan de Creative Expressions Pine Bough de Memorybox Lydia Ornaments met die leuke 
( net echte)kerstbalhaakjes ....de Memorybox Ornament Hooks and Caps.
De bloem in de linkerbovenhoek is van de Memorybox Ponsetta Bloom Trio.

groetjes, 
Elly

5 opmerkingen:

  1. deze is vast met zo mooi als al je andere die op jou tafel hebben gestaan deze 2 dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was erg leuk om jou te ontmoeten en jouw kaarten in het echt te zien. Ik heb vandaag erg genoten! En nogmaals bedankt voor de uitleg. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het werd een prachtig geslaagd kaartje ! heel erg mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.