donderdag 2 juni 2011

Shadowbox card

Een shadowboxkaart deze keer. Dat vond ik wel weer eens leuk, mede omdat ik eens iets leuks wilde uitproberen, namelijk geen sheet achter het venster, maar.....gelatine!!! Dat heb ik ooit eens ergens op een blog gezien en dat vond ik zo leuk, met die ruitjes erop, dat ik het ook eens wilde gebruiken. Ik heb ooit ook al eens geprobeerd om sheet te embossen, maar dat wordt niet zo mooi als dit, en voor een paar dubbeltjes heb je al een pakje dr Oetker gelatine dus.... (ik weet niet of bij andere merken er ook zo'n leuk ruitje opzit).
Voor de border aan de zijkanten heb ik de Martha Stewart Pinking Scallop gebruikt , voor het venster de Spellbinders labels eighteen, de tekstlabel is er één van de Fancy Tags, het takje rechtsonder is van Avec , de takjes linksboven zijn van CheeryLynn, evenals de vlinder.De bloemen zijn een combinatie van Creatables van MD en ponsen van Punch a bunch.
Hope you'll like it ;-)


Fijne Hemelvaartsdag allemaal.
groetjes,
Elly

25 opmerkingen:

  1. Wauwww, om te kwijlen!!! Maar dat kun je beter niet boven die kaart doen, want als die gelatine nat wordt geeft dat zo'n plakkerig kaartje, hihi! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk elly! Geeft inderdaad een gaaf effect.

    Maarre hoe doe je dat met versturen dan? Gewoon hard hopen dat het neit nat wordt? Of heb je er nog vooraf iets overheen gespoten?

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just another gorgeous creation. The shawdow box is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS. bedankt voor je antwoord :)
    Lol...gewoon de postbode volgen, als ie em durft nat te maken, spuiten je hem ook nat ;)

    Maar inderdaad, je moet het geloof ik voor echt gebruik ook weken he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niet anders zeggen als dat het er prachtig uitziet Elly,
    Heel mooi van kleur, en een leuk effect met de geletine.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow schitterend en wat een super leuk idee met die gelatine, hoe kom je erop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuk idee en een hele mooie kaart.
    Ik ga de gelatine onthouden hoor!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart en wat een gouden tip met die gelatine,binnenkort is het niet meer te krijgen in de supermarkt,hi,hi!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowww Elly,wat schitterend gemaakt.
    Het is net een schilderijtje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly
    ~~~~~~~~~
    Dit is echt een pracht.
    Je blijft er na kijken.
    Ook zo lekker zacht van kleur.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,
    Wat een schitterende kaart weer en wat een leuk idee om er gelatine voor te gebruiken ;-))
    Je kaarten zijn toch wel echte schilderijtjes hoor....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elly, wat een leuk idee!!! En schitterende kaart. Wens je alvast een fijn weekend,

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart Elly.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elly wat een super idee. Hoe kom je er op en wat onwijs moois is je kaart. Vind hem geweldig.
    Fijne avond
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit heb ik echt nog nooit gezien, Elly. Volgens mij heb je een nieuwe rage op poten gezet, let maar op. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Elly,

    Meis het is een hele tijd geleden dat ik bij je langs ben geweest.. en nu ik hier ben is het heerlijk vertoeven.
    En je prachtige kaarten zijn een ware lust voor mijn ogen.
    Deze kaart is toch ook weer een sprookje..zo mooi!
    Elly ik wil je iets vragen..ik zou je even willen bellen...zal je straks mailen.
    Ook hoop ik dat je weer eens bij mij op bezoek wil komen..op mijn bloggie..

    Liefs en goeds..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Elly hier ben ik nog een keer...ik kan je email niet vinden...zou je mij even willen mailen?
    Mijn emailadres is marijkevanooijen1@gmail.com

    Ik hoop snel van je te mogen horen...

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Another stunning gorgeous card Elly, just love all the beautiful work you do.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje Elly, prachtige bloemen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super hoor ziet er weer geweldig.
    Je hebt me besmet met die mooie roos steeds op je kaarten dus heb ik hem ook maar gekocht.haha
    Nu nog even proberen of ik hem ook net zo mooi als jij krijg.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Elly, alweer zo'n mooie creatie!
    Schitterend hoor!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Elly, your floral work on each and every project is amazing.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.