woensdag 13 april 2011

Hoi meiden,
Allereerst bedankt voor alle felicitaties gisteren met de verjaardag van mijn dochter!!!
Vandaag heb ik dit kaartje nog gemaakt. Ik vind die rozetten, die je tegenwoordig veel ziet, wel erg leuk. Ik heb ze gemaakt met spellbinders scalloped circles.( 2 dezelfde uitstanzen , bij iedere scallop rillen, aan één kant doorknippen, en vouwen, dan nog een tweede keer ditzelfde doen,en ze dan aan elkaar plakken) Ik zou er nog wel veel meer kaartjes mee willen maken, maar ik heb geen idee hoe ze zich houden bij de post. ( iemand hier al ervaring mee?? dan hoor ik het graag!!)

groetjes,
Elly

26 opmerkingen:

  1. Alweer een hele mooie Elly,

    groetje, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer Elly,mooi papier.
    Prachtig die roset.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer! ik ben zelf ook gek op rozetten. Ze zijn vrij steveig dus ik denk wel dat ze zich heel houden hoor.Ik verstuur kaartjes ook nog wel binnenste buiten of leg een stukje dun karton uit een verpakking er boven op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Elly! Ik verstuur nog al eens mijn kaarten binnenstebuiten en dan nog een stukje noppenfolie er tussen.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Elly, alsnog van harte met jullie dochter, ik doe er vaak keukenrol tussen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly schitterende kaart prachtig zijn die rozetten.
    Heb ze nog niet gemaakt dus ik weet niet hoe het er uit ziet als ze bij TNT geweest zijn.Misschien een tip, gewoon een rozet maken op een stukje karton plakken en aan je zelf sturen zie je gelijk het resultaat.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elly,
    Alles ziet er weer PERFECT uit en die rozet is heel erg MOOI.
    Vorig jaar met kerst heb ik een aantal kaarten met rozetten verzonden en ze zijn allemaal goed aangekomen....ze zijn vrij stevig.
    Lees hierboven om de kaart naar jezelf te sturen, maar je mag hem ook naar mij sturen en dan zal ik je laten weten hoe die eruit ziet......dat zou ik nou echt wel leuk vinden ☺☺☺
    Laat maar weten en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elly,
    Meen je dat echt....zit hier te gniffelen ☺ ☺ ☺...smile van oor tot oor.
    Heb je hele blog afgezocht naar een e-mail adres, maar ik gebruik geen Outlook dus de link bij je profiel werkt niet. Misschien wil jij me een mailtje sturen via all4you.wilma@gmail.com dan kan ik je mijn adres geven.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi weer Elly, ook die rozet is schitterend gelukt. En nee, ik weet niet hoe ze zich met de post houden, maar ik kan me zo voorstellen dat het er niet mooier van wordt. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi El,

    Allereerst nog even Van Harte Gefeliciteerd met je dochter, ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

    Je kaart is weer geweldig, prachtig hoor die rozetten. Inderdaad de post zou wel eens een probleem kunnen zijn. Ik zie wel eens kaarten/projecten dat ik denk, dat moet onderhand pakketpost worden wil je dit goed aan laten komen.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer mooi in het kwadraat! Prachtig van kleur en met een hele mooie rozet.

    De lage delen opvullen met stukjes noppenfolie tot dezelfde hoogte als de rozet en dan nog noppenfolie over het geheel leggen. Op die manier komt het goed!
    Ik gebruik dan wel een envelop die rondom enkele centimeters groter dan de kaart is...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwieee, wat een beauty! Moet ik toch ook eens proberen, zo'n rozetje...
    En ik feliciteer je NU met Melissa, je weet wel waarom. ;)
    Liefs, Plien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous as ever Elly! Love seeing your creations!!! Hope you know I've had to add to my die collection after seeing your beautiful work!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi
    Allereerst nog van harte met je grote dochter!
    Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben
    Super mooie dingen heb je weer gemaakt
    Groetjes syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende creatie, super de rozetten.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful cards Elly sorry it has taken me so long I have had some problems with my Blog... I have enjoyed reading your Blog and the comments well done.. hugs Peter XX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige kaart, super gedaan met de rozet!!
    groetjes, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Elly. Wat een gave rozet. Is ook een goed idee om ze met nesti's te maken.Ik heb pas een kaart met de rozetmal van Crealies gemaakt,is ook erg leuk. Ook ik doe op kaarten met roosjes of hoge andere dingen een stukje noppenfolie.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your technique makes for a beautiful card. The rosette is so pretty. I may give it a try, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is inderdaad een hele mooie kaart geworden zo met die bloemen.
    En even een kleine tip over het versturen van je kaarten(misschien doen jullie het al zo hoor ) Maar je kaart met de bewerkte kant naar binnen vouwen. Ik heb nog geen berichtjes gehad van mensen dat hun kaarten lelijk waren geworden.
    Dus succes, en groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Is ook weer héél mooi Elly!!
    En ik verpak alles in noppenfolie en de postzegel gewoon op 'n verkeerd plekje
    plakken hè.....
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Elly,
    via Wilma ben ik op je blog terecht gekomen,
    je maakt erge mooie dingen!
    Mijn komplimenten!
    Daarom ben ik je volger maar geworden, als je zin hebt kom ook gerust even kijken op mijn blog!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.