maandag 12 juli 2010

Romantisch kaartje.


Zijn jullie ook zo blij dat vandaag de zon NIET schijnt? Pfft....hier waren we aan toe hoor. Even een dagje regen , en geen zon. Ik kom gewoon weer tot leven. Met die hitte kom ik al moe uit bed, en ga 's avonds pas leven hihi.

Gisterenavond dit kaartje dus maar weer gemaakt.Best een romantisch kaartje vind ik het geworden. Komt natuurlijk door het rozenpapier ( van Papermania).
Ik heb hiervoor de nesties; labels ten , en fancy tags gebruikt.Verder de randpons Raindrop van Martha Stewart, de blaadjespons van Nellie Snellen, de vintage corners van Provocraft, en de bloemen van Bosskut.
groetjes,
Elly

15 opmerkingen:

  1. een prachtig romantisch kaartje is dit, en hier komt het nu met bakken uit de lucht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het word een beetje eentoning, maar wat is dit weer een geweldige kaart. Ik ben iedere keer aan het denken voor andere woorden, maar kan ze niet vinden.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Elly! Je hebt weer een kunstwerk gemaakt door de ponsen en stansen zo mooi te combineren! Prachtig!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, romantisch kaartje! Ik vind het zo knap hoe jij telkens al die stanzen weet te combineren tot 1 geheel.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig super mooie kaart is dit Elly.
    En hier is het ook heerlijk afgekoeld nu wonen wij hemelsbreed niet zo ver van elkaar, dus ik denk dat we vanmorgen het zelfde weer gehad hebben.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elly - I Just Came across your blog today and I HAD to tell you how BEAUTIFUL your cards are all - absolutely lovely! I Can not wait to see more soon. Thanks so much for your inspiring work! Susi from Ontario, Canada

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meissie meissie, hij is weer super gaaf kan niet anders zeggen...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend wat een mooie romantische kaart !! ik vind hem geweldig !~!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende chique kaart Elly.
    Prachtige details ,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterend mooi kaartje heb
    je weer gemaakt
    en heel erg mooi papier gebruikt
    heel erg mooi
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En weer zo`n afschuwelijk mooie kaart.
    Ook de vorige kaartje zijn weer super.
    En inderdaad zijn we blij met wat lagere temperaturen.
    Ja klagen doen we toch wel over het weer, dan weer te koud en weer te warm.
    Echte hollanders zijn we.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind al jouw kaarten stuk voor stuk super romantisch, sfeervol en zeer elegant.
    Mijn complimentjes hoor!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart, mooie bloem heb je gemaakt, mooi zo met de glitters.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oohh...wat een supermooi romantisch kaartje Elly!! Ook het kaartje eronder is weer zo cute. Zoals jij de stanzen gebruikt...geweldig!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elly je hebt helemaal gelijk..ik ben ook blij dat het wat minder heet is...en kom ook helemaal bij...

    Je kaart is natuurlijk helemaal super de luxe..
    En weer prachtig gemaakt.

    Ook nog heel erg bedankt dat je mij de envelope kaart had willen opsturen...je bent een lieverd hoor.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.