zaterdag 10 juli 2010

Miss You

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Jeannette.

Ik kreeg van haar, vanaf haar vakantieadres in Duitsland, deze super mooie kaart:Het toeval wilde, dat ik net de avond voordat ik deze kaart in de brievenbus kreeg , de Justrite stempel "Miss You" had klaargelegd om daar een kaartje mee te maken en die op te sturen naar haar. Dit was dus echt een zaak van; twee zielen, één gedachte ;-) ( zulke dingen hebben wij wel vaker ;-) )
Zij heeft er voor de gelegenheid een echt 'Elly'-kaartje van gemaakt, en ik heb dus een poging gedaan om er een 'Jeannette'-kaartje van te maken, door in ieder geval haar favoriete Tildapapier te gebruiken ;-) Ben benieuwd wat jullie van onze kaartjes vinden.....
groetjes, vanuit een snik- en snikheet Strijen.
Elly

13 opmerkingen:

  1. En natuurlijk alweer een geweldige kaart!! De kaart die je gekregen hebt vind ik ook helemaal top!!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is ook toeval, dat jullie alletwee van die prachtige kaartjes naar elkaar sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook toevallig Elly.
    Prachtige kaart heb je gehad.
    En schitterende kaart heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben allebei een prachtige kaart gemaakt. Het is heel erg mooi gelukt om elkaars stijl na te maken.
    Super geweldig zo'n vriendschap.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alletwee de kaarten zien er schitterend uit.
    Toeval bestaat niet,ik ben er van overtuigd dat alles met een rden gebeurd, jullie voelen elkaar goed aan.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    wat een super mooie kaart heb je gekregen!!

    jullie hebben een geweldige vriendschap!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt voor Jeannette een schitterende kaart gemaakt Elly. En wat leuk dat jullie elkaar zo aanvoelen..
    Hier begint het aardig af te koelen, regen en onweer dus bij jullie ook denk ik.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige miss you kaartjes!!!
    Ik hoop dat deze week een beetje snel gaat voor je want vrijdag komt ze toch weer thuis?
    Niets aan al je maatje er niet is!
    Echte vriendschap wat is dat toch mooi!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Elly.
    Dit is echte vriendschap.

    Fijne zondag,groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toeval, maar wel heel leuk. Beide kaartjes zijn super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat sturen jullie mooie kaartjes naar elkaar, geweldig!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both cards are beautiful - how wonderful to share your talents with each other!! Love your colours, the way you used your sentiment and the beautiful butterfly!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw...prachtige kaarten hebben jullie samen gemaakt!!
    Jullie voelen elkaar goed aan;)
    groetjes
    neline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.