vrijdag 2 juli 2010

Met de Crealies bloemenstans nr 11....

........creëer je een prachtige bloem vind ik. Ik heb hem uitgestanst uit ecru cardstock en toen gesponst met distressinkt Victorian Velvet van Ranger. Prachtig kleurresultaat vind ik persoonlijk.
Verder de rand- en hoekpons van Martha Stewart, layered arches gebruikt, die vind ik ook al zo mooi Hij heeft zo'n chique uitstraling. Voor het achtergrondje van de bloem heb ik maar weer eens de cuttlebug embossingmallen uit de kast getrokken. Ik heb er tig, maar vergeet ze gewoonweg te gebruiken, net zoals ik dat met veel meer dingen heb eigenlijk ;-( Het word echt tijd voor een scrapkamer waar ik alles lekker overzichtelijk uit kan stallen , zodat ik tenminste alles wat ik heb ook eens gebruik. Dussss.....wie heeft er nog een kamertje voor me te huur ? hahahaha.
groetjes,
Elly

11 opmerkingen:

  1. Jemig de pemig. Wat is deze weer mooi. Hij is ook super stijlvol.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk wéér een schitterende kaart!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit is echt een PLAATJE!!!!
    Schitterend....Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje met die chique bloem erop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Elly,straalt echt heel chique uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, je bloem is heel mooi.

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een geweldig mooi kaartej Elly!!!
    Ik vind die bloem schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Je bloem is helemaal super.
    Die zet ik op mijn verlanglijstje erbij;)

    gr.
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij zet zelfs met deze temperaturen de bloemetjes buiten! Mooi kaartje!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.