woensdag 27 januari 2010

Jeetje alweer een award.... ;-)

Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen hihihi, zoveel awards heb ik al gekregen ;-)
Van Marijke kreeg ik deze leuke award. Bedankt hoor Marijke!! De regels die erbij horen lap ik even aan mijn laars hihi, want ik heb de laatste tijd met al die gekregen awards een heleboel over mezelf moeten vertellen, ben nu effe uitverteld ;-)
Ik geef deze award door aan al mijn trouwe blog bezoeksters. Jullie verdienen hem ook!! Feel free to take it ;-)
groetjes, Elly

2 opmerkingen:

  1. hoi Elly, leuke award
    en dank je wel dat je hem weer doorgeeft
    groetjes en dikke kus andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award, je verdient hem. En ik moet zeggen dat ik deze wel super leuk vind.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.