woensdag 2 september 2009

En weer een verrassing....

WOWWW!!!!! Ik kreeg vandaag weer een verrassing binnen!!!!!!!! Een doos met daarin allereerst een briefje van Annette met de vraag of ik tot eind van het jaar designer wil blijven bij haar.... Nou domme vraag natuurlijk ;-) .......NATUURLIJK wil ik dat, harstikke gaaf. Ben weer supertrots!!
Maar toen ik de doos ging uitpakken , ging ik spontaan dansen, want wat zat erin.....nou kijken jullie zelf maar;Een gave hulsttakpons ;-), een cats eye creamy brown inktpad ( die verslijt ik bij bosjes voor het maken van mooie distressrandjes aan mijn papier) , een hele stapel prachtig designpapier, en als klap op de vuurpijl..... het HELE pakket SEI Wintersong designpapier, En dat is MOOOOIIIII.
Dit moeten jullie echt ook nemen hoor, als je mooie winterkaartjes wilt maken. Het papier is zoooo bijzonder. Er zitten vellen tussen met glittertjes, en met fluweel ( ooh zooo gaaf) en een vel met thickers van fluweel. OOh ik ben helemaal lyrisch!!! ;-)

Nou jullie snappen wel wat ik vandaag weer ga doen zeker..... juist ja, als de wiedeweerga aan de scrap ;-)

12 opmerkingen:

  1. WAT GAAAAAAAAFFFFFFFFFF, kom maar ff op mijn blog lezen... want dan weet je precies waarom ik me bagger voel btw... maar ja, buiten dat, echt top... ben ik alweer jaloers op je...

    liefs, kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo, wat een eer!! maar ik begrijp het wel van annette hoor!!
    veel plezier met je spullen!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk dat zijn nou leuke dingen voor de mens he heel veel plezier er mee hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Elly en inderdaad een hele eer!! Geniet er maar van :D.
    Ik heb op de beurs in Goes een paar van de kerstvellen van Sei gekocht en ze zijn inderdaad heel mooi.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super zeg!!
    Helemaal te gek!
    Veel plezier met de spullen en wij wachten vol smart op je mooie kaarten!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad wowwww
    wat leuk voor je ik snap het wel hoor waarom je gevragen bent je kaarten en andere creaties zijn altijd harstikke mooi

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan geloven dat je van de kaart bent!!! :0)
    Of is het omgekeerd? Dat je met de kaart zit!
    (kinderen zouden op hun sarcastische wijze zeggen dat ik weer oooh zo grappig ben!)
    Geniet er maar van,en zorg dat we weer mee kunnen genieten!!!
    Liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zo'n verrassing!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly
    Wat heeeeerlijk he??

    Wat zul je daar weer een mooie kaarten meemaken!!
    Werkze hoor....af en toe wel pauze houden hoor!!
    doe ik ook!...ahum....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat sinterklaas al bij je is geweest haha lekker weer al dat nieuwe papier en gefeliciteerd met je mijlpaal en designerschap verlenging

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh Elly,wat een prachtige spullen meis.
    Ja daar maak je zeker een dans door je kamer van.
    Nou er zullen wel hele mooie dingen door jou gemaakt worden,daar ben ik niet bang voor.

    veel plezier ermee .
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Elly
    wat fijn zeg dat je zo verwend bent
    is ook wel eens fijn
    je kaarten zijn dan ook erg mooi
    groetjes Anneke
    hj anneke152

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.